02.02.2012

Aş vrea să apară o nouă "EA"...dar cum aş putea s-o găsesc?

8 comentarii:

Iona spunea...

nu trebuie sa o gasesti, asteapt-o sau lasa totul sa vina de la sine, accepta dragostea ca ti-e daruita si nu o cere in alta parte unde probabil este doar o iluzie>:D<

Dianna spunea...

si daca nu vine? m am saturat de atata asteptare...

>:D<

Violeta spunea...

Draga mea, ţi se deschide o lume în faţă. Cea a simţurilor. Ieşi din starea de meditaţie şi echilibru, plonjează în lumea plăcerilor. Nu aştepta ceva ce poate să nu vină vreodată. Nimic nu ţi se aruncă prin fereastra deschisă... :) Simte-te norocoasă că ai prieteni pe lângă tine care te înţeleg... oricât de puţini la număr sunt. Nu-ţi alimenta suferinţa stând în casă şi aşteptând. Eu cred că totul se rezumă la noi...măcar în mare parte... dacă nu total în unele situaţii.

Violeta, cu drag

Dianna spunea...

ies din casa si caut,astept,sper, dar vreau sa intalnesc...din meditatie am iesit, cel putin partial..acum trebuie sa apara :))

emma spunea...

tot ce treb sa faci e sa astepti, o sa apara at cand te astepti mai putin...belive me, mi s-a intamplat de 2 ori acelasi lucru:D.

Dianna spunea...

emma, inseamna ca esti norocoasa :)
si de cate ori a aparut, a fost cu certitudine cea mai nepotrivita persoana..
numai ca timpul asta ma enerveaza, ca trece...si se duce totul atat de curand :)

emma spunea...

nu chiar asa de norocoasa, crede'ma...
lasa k e mai aiurea senzatia cand esti cu ea si timpul tot trece fara sa se concretizeze ceva...

Dianna spunea...

pai cam asa a fost si la mine, o lunga perioada de timp..nu a fost un timp pierdut, dar mi-as fi dorit ca lucrurile sa fi fost altfel, cum spui tu sa fie ceva concret, nu doar efemer sau banal