16.03.2016

Miroase-n jur a flori sălbatice



Femeia pe care o iubesc
stă întinsă în fiecare noapte în faţa ochilor mei
îmi ţine mâna pe inimă şi-mi dă o ceaşcă de ceai;
în prezenţa ei întregul meu Univers îmi pare diferit
miroase-n jur a flori sălbatice şi-a orhidee
aerul se rarefiază şi aproape că şi mobila din cameră
se dilată până la dispariţie
asemenea oamenilor;
ca şi cum tot ce există se evaporă 
doar pentru a ne lăsa loc nouă.

Mă plimb uşor deasupra mâinilor ei
străbat zidurile,palatele şi valurile ce se izbesc uşor de ea
şi parcă de abia am cunoscut-o şi parcă a fost dintotdeauna în viaţa mea.

Şi uite aşa,am uneori senzaţia că toate minunile Pământului
stau undeva chiar acolo
deasupra venelor sale, frângându-se de sânii ei
întimidându-se de paşii ei apăsaţi
sculptând între buzele sale.



Poze Dan Cristian Mihăilescu

Niciun comentariu: