23.11.2010

Dragostea




Dragostea este atunci,cand nu-ti mai aud pasii printre frunzele de toamna,si mi-e dor...
Dragostea este atunci cand ma pierd in bratele tale
Dragostea este atunci cand aburul iese din cafeaua noastra si se lipeste de nori
Dragostea este atunci cand imi pare ca toate femeile de pe strada poarta chipul tau
Dragostea este atunci cand nimic nu are sens,daca nu esti tu
Dragostea este atunci cand pot scrie poezii despre toate unghiurile trupului tau
Dragostea este atunci cand doi oameni deseneaza o galaxie numai a lor
Dragostea este atunci cand vreau sa impartim acelasi pat s-acelasi suflet
Dragostea este atunci cand ne pierdem printre cearceafuri ca printr-o puzderie de stele
Dragostea este atunci cand dimineata ne trezim ca dintr-o alta lume
Dragostea este atunci cand iti pregatesc cafeaua si las radioul sa-ti fredoneze o balada
Dragostea este atunci cand ma pierd prin parul tau blond si carliontat
Dragostea este atunci cand stam pe prispa unei case vechi,si ne conturam propriile basme
Dragostea este atunci cand putem atinge norii prin fereastra de la balcon
Dragostea este atunci cand iti simt respiratia pierduta pe umerii mei
Dragostea este atunci cand ma privesti somnoroasa,acoperita doar de o camasa alba
Dragostea este atunci cand nu pot sa-ti spun ca te iubesc,si trebuie sa tac cuminte,privindu-te
Dragostea este atunci cand esti timida,si fragila si doar a mea
Dragostea este atunci cand mi-e teama sa te las singura acasa
Dragostea este atunci cand as imparti totul cu tine
Dragostea este atunci cand te simt in bratele mele,si simt ca esti tot ce am nevoie.

Un comentariu:

Miriana spunea...

Hello.Pt inceput felicitari pt postari.sunt pe putin geniale si as putea sa ti numesc blogul : regasire.
Lasa-mi un mail te rog :D.
http://samsaradelapulse.weebly.com