07.11.2010

Ratacire de lumina stelelor...

Inainte sa inchida ochii pentru totdeauna,imi apuca grabit mana stanga si mi-o strange cu putere:
-Draga mea,vezi tu...daca am fi nemuritori,ne-am stinge si ultima farama de suflet in cele mai mizerabile patimi;am deveni din ce in ce mai nostalgici si plictisiti de noi insine.Iar in afara de asta,n-ar mai exista dragoste.Asta nu dobandeste eternitate decat in Rai.Noi ne iubim corporal si spiritual,da numai cu o parte de inima.Ne daruim doar cu o parte din coaste,din vene si din suspine.Restul se duc in mormant si continua sa existe Dincolo.
Ah draga mea...daca m-ai putea intelege acum,cand stau ca pe ghimpi,dar totusi atat de linistit gata sa trec granita...daca ai intelege ce nenorocita si dizgratioasa poate fi nemurirea dobandita de un muritor.

Niciun comentariu: