15.02.2011

Cuvinte

Poate nu stiu adevarul si poate ca n-am sa-l stiu niciodata.O sa pot sa ma reindragostesc de tot felul de femei fardate cu praf de stele,cu piele alba si buze rosii;o sa le ravasesc pletele si viata,impunandu-mi prezenta dincolo de tot ceea ce ele au crezut vreodata.Sau o sa stau intr-o camera halucinanta de camin studentesc,inconjurata de sticle de cola si pachete de tigari pe jumatate goale.O sa-mi desenez stele albastre pe tavanul alb si o sa citesc Nabokov in miez de noapte,hoinarind pe strazi pustii si in parcuri cu banci galbene.O sa ma casatoresc,dar o sa te caut in continuare,pe aceeasi strada,o sa-mi lacrimeze ochii in apusuri de vara si o sa mananc ciocolata amintindu-mi cat de mult iti placeau dulciurile.Probabil ma vor urmari insomniile si voi lua cate un pumn de somnifere cu vodka,cautandu-mi ingerul din copilarie si idolatrizandu-ti chipul la sfarsitul unui film de dragoste.
De fapt,nu am de unde sa stiu ce va fi,pot doar sa presupun,ca te voi revedea,ca ne vom scrie,ca ma vei visa uneori...
Pot doar sa sper,ca vei pastra poeziile si scrisoriile pe care ti le aruncam uneori sub pragul usii.Pot doar sa-mi imaginez ca nu vei uita de mine,ca nu ne vom pierde,ca vom imbatrani frumos,si vom avea un NOI etern.

2 comentarii:

i. spunea...

superb superb superb..

Dianna spunea...

multumesc ..