07.02.2011

Trec pe autostrada in bataia soarelui


Sa ma caut,sa am cosmaruri de la cateva somnifere,sa ma regasesc,sa-mi fac in fiecare dimineata o cafea amara si sa privesc cerul,sa ma intreb tot felul de lucruri,sa ma izbesc de bariere,sa te caut,sa te vreau si sa nu te am,sa dorm gandindu-ma la tine si sa ma trezesc aruncand ceasul pe parchet,sa merg la biserica,sa-mi imaginez apusuri,sa-mi fie frica de rasarit si de mirosul diminetiilor,sa ma inchid in casa,sa ma inchid in lume,sa ma inchid in tine,sa ma mint,sa privesc stelele intinsa pe gheata de la patinoar,sa am un vis si apoi sa-l uit,sa ma plimb pe strada fara nici o directie,sa ma ratacesc si sa-mi scot busola din buzunar,sa zbor de la etajul 3 macar cu gandul,sa ma lovesc de tine pe coridoare,sa te iubesc si apoi sa te uit,sa-mi fie teama sa ies din casa,sa raman cu privirea agatata de balcon si sa ma gandesc ca sunt in alta tara,sa ies dupa amiaza din casa si sa calc in alta lumea,sa ma intorc in blocul meu si peretii sa fie zugraviti altfel,sa uit de mine,sa uit de lume,sa mananc o inghetata in bataia vantului,sa-mi beau cafeaua uneori pe malul marii,sa numai am nevoie de nimeni,sa citesc o carte sprijinita de nisip,sa am o plaja numai a mea,sa inghete valurile si sa merg pe jos in alta tara,sa te intalnesc de cate ori am chef,sa fumez Marlboro in timp ce te tin in brate,sa ma prabusesc la pamant si sa ma trezesc intr-un spital ponosit,tu sa vii sa-mi aduci fructe,ciocolata si multe zambete,sa merg apoi pe strada cu tine de mana si sa fim fericite,sa castig premiul nobel pentru pace,sa ma arunc intr-o prapastie din curiozitate,sa mor in patul tau,sa miroasa a magnolii pe strada mea,sa plutesc pe o rafala de vant,sa ma scufund in cel mai adanc ocean si sa gasesc o perla,sa-ti recit seara versuri din Cartarescu si sa ne prefacem ca suntem personajele dintr-un roman interzis,sa plecam cu cortul prin Europa sau Asia si sa dormim prin locuri feerice,sa ocolesc jumatate de oras numai pentru a te revedea,sa patinez cu ochii inchisi,sa ma zvarcolesc noaptea in pat si sa nu pot sa dorm,sa ma trezesc si sa-mi caut visele in dictionare virtuale,iar pe tine sa te iubesc tot virtual,pentru ca in iarna asta,numai asa mi-ai permis.

Niciun comentariu: